8 начина на засилите присъствието си в социалните медии.
8 начина да подобрите присъствието си в социалните медии. |
Може да си мислите, че при наличието на толкова много инструменти е лесно да контролирате, следите и разраствате присъствието си в социалните медии.
Това далеч не е така. Тук сме ви подготвили няколко начина, с които да подпомогнете дейността си в социалните медии.
1. Може най-важната част е да публикувате съдържание и то качествено.
Планирайте съдържанието, което възнамерявате да публикувате дни или седмици напред. Използвайте инструменти като Hootsuit или Buffer. Чрез тях ще можете да управлявате всичките си социални мрежи през един акаунт, както и да насрочвате публикациите.
2. Използвайте различните социални мрежи с техните индивидуални опции.
Всяка социална мрежа е уникална. Не всяко съдържание от Facebook е подходящо за LinkedIn.
Например чрез Facebook може да насочите кампанията си към голям брой потребители; Twitter ви позволява да водите разговори и да имате постоянно взаимодействие с вашите почитатели; Instagram е предимно насочена към комуникацията чрез изображения.
3. Разказвайте истории.
Разказването на истории прави продуктът продаваем. Важното е да спечелите доверието на вашите почитатели. Публикувайте най-добрата информация за продукта си и щом потребителите веднъж изградят доверие, те ще поръчат почти всичко, което им предложите.
4. Отговаряйте веднага.
Най-хубавото на Twitter е, че премахва бариерата между предприятието и клиентите. Тази социална мрежа ви помага да скъсите дистанцията, като отговаряте мигновено. Помагайте на вашите клиенти да разрешат проблемите си обвързани с продукта или вашето предприятие. Отговаряйте любезно, с чувство за хумор - все едно се познавате от много време. ;)
5. Състезания.
Организирайте състезания използвайки социалните платформи. На хората им отнема по-малко от секунда да споделят снимка, с което действие да спечелят нещо. Измислете хубава награда - в зависимост от това с какво се занимава предприятието ви.
6. Въпроси и отговори.
Организирайте място, където клиентите ви могат да зададат своите въпроси и съответно да получат отговор. Може да използвате # (хаштаг) за тази цел - #popitaiEMAG например.
7. Свържете се с правилните хора.
Свържете се с хора от вашият бранш или ваш партньор, с които може да направите съвместна промоция и обмяна на информация.
8. Изберете единствената платформа...
Изберете единствената социална платформа, в която вие ще се справяте най-добре. Например Facebook. Правете всичко възможно да сте блестящи там. Ако правите едни и същи неща във всички мрежи, то най-вероятно в половината от тях ще е загуба на време. Колко хора в България използват Twitter или G+ редовно и колко Facebook ?
Социални медии |
Няма коментари:
Публикуване на коментар